Veel gestelde vragen over klachtenregeling

  • Volg ons:

Wat kunt u doen als u een klacht heeft over De Noorderbrug?

Bespreek uw klacht het liefst eerst met de medewerker zelf Bespreek uw klacht het liefst eerst met de medewerker zelf of uw contactpersoon. Vraag of...

Lees meer

Wat doet de Klachtencommissie met uw klacht?

U krijgt binnen vijf werkdagen een bevestiging van de Klachtencommissie met uitleg over de verdere gang van zaken. Soms heeft de commissie meer informatie...

Lees meer

Wat doet de Raad van Bestuur met het oordeel van de Klachtencommissie?

De Raad van Bestuur zal het oordeel van de Klachtencommissie doornemen. Daarna bepaalt zij of er maatregelen nodig zijn naar aanleiding van uw klacht en het...

Lees meer

Wie zit er in de Klachtencommissie?

De Klachtencommissie bestaat uit mensen die niet bij De Noorderbrug werken. Daardoor weet u zeker dat uw klacht eerlijk en objectief wordt behandeld. 

Lees meer

Belangrijk om te weten

Als u de klacht heeft ingediend bij een gerechtelijke instantie dan kan de Klachtencommissie deze niet meer behandelen. Ook is het belangrijk te weten dat de...

Lees meer

Wilt u meer informatie over het indienen van een klacht?

U kunt contact opnemen met mevrouw M.T. van den Broek - Mulder, medewerker Klachtencommissie. Ook als u hulp wenst bij het schriftelijk indienen van de...

Lees meer

Naar welk adres stuur ik mijn klacht?

U kunt uw klacht opsturen naar het volgende adres: De Noorderbrug Klachtencommissie De Noorderbrug T.a.v. de secretaris, mw. MJ. Meihuizen – De Regt...

Lees meer
Print deze pagina