Kwaliteitsrapport en bestuursverslag

  • Volg ons:

Ieder jaar praten we - het hele jaar door - samen met cliënten, verwanten en medewerkers van De Noorderbrug over de kwaliteit van onze zorg en dienstverlening. Dat doen we door bijvoorbeeld de zogenaamde BIT gesprekken (Ben-Ik-Tevreden) met cliënten en teamreflecties onder medewerkers. Waarom is dit belangrijk? Door steeds met elkaar te reflecteren en te leren sluiten we beter aan bij de echte vraag van cliënten en kunnen we de kwaliteit van zorg continu blijven verbeteren!

In het kort

Vanuit het landelijk kwaliteitskader gehandicaptenzorg is iedere gehandicaptenorganisatie sinds 2017 verplicht om haar visie op zorg en kwaliteit in een kwaliteitsrapport te beschrijven. We leggen in bijgaand rapport 2018 verantwoording af over de bouwstenen waarop het Kwaliteitskader Gehandicaptenzorg rust:

  • Een verzorgd proces rond de individuele cliënt
  • Leren van cliëntervaringen
  • Zelfreflectie in teams

In de Cliëntversie Kwaliteitsrapport 2018 De Noorderbrug is eenvoudig weergegeven wat goed gaat en wat beter kan. In het bestuursverslag vertellen we over de bedrijfsvoering van het afgelopen jaar en vind je de jaarrekening van De Noorderbrug.

Print deze pagina