Contact

  • Volg ons:

Voor al uw vragen over de begeleiding en behandeling van De Noorderbrug kunt u bellen of mailen met Klant en Advies. Het team Klant en Advies is er voor cliënten, hun familie, mantelzorgers en verwijzers. U krijgt er direct antwoord op uw vraag. Wilt u in contact komen met een van onze medewerkers?  Bel dan (050) 597 38 20. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 13.30 uur. Daarna is er de mogelijkheid tot het inspreken van de voicemail.

In het kort
  • Als u belt, krijgt u een deskundige medewerker aan de telefoon. Hij of zij kan u vertellen welke mogelijkheden De Noorderbrug kan bieden voor uw specifieke situatie.
  • Het team Klant en Advies geeft ook informatie over de financiering van de ondersteuning van De Noorderbrug. We kunnen u daarom vragen om aanvullende gegevens, zoals een indicatie of een beschikking en ook om informatie van de (revalidatie)arts.
  • U kunt ons ook mailen via onderstaand contactformulier. Stel uw vraag en vermeld hierbij uw naam en indien gewenst uw telefoonnummer. Wij bellen of mailen u dan zo snel mogelijk terug. U krijgt binnen twee werkdagen reactie.
  • Open sollicitaties kunt u via een speciaal formulier insturen. Reageren op vacatures dient u te doen door gebruik te maken van de button 'klik hier om direct te solliciteren'. U kunt daar ook documenten zoals een motivatiebrief en CV uploaden. De actuele vacatures staan op onze vacaturepagina.

Het contactformulier is niet bedoeld voor reclame. Hier zal ook niet op worden gereageerd.

Stel uw vraag aan De Noorderbrug

Servicebureau De Noorderbrug

Stedumermaar 8
9735 AC Groningen

Postbus 171
9700 AD Groningen
Telefoon: 050 - 597 38 00

Print deze pagina