Contact

  • Volg ons:

Voor al uw vragen over de begeleiding en behandeling van De Noorderbrug kunt u bellen of mailen met Klant en Advies. Het team Klant en Advies is er voor cliënten, hun familie, mantelzorgers en verwijzers. U krijgt er direct antwoord op uw vraag. Wilt u in contact komen met een van onze medewerkers?  Bel dan (050) 597 38 20. Wij zijn telefonisch bereikbaar van maandag t/m vrijdag van 9.00 uur tot 13.30 uur. Daarna is er de mogelijkheid tot het inspreken van de voicemail.

In het kort
  • Als u belt, krijgt u een deskundige medewerker aan de telefoon. Hij of zij kan u vertellen welke mogelijkheden De Noorderbrug kan bieden voor uw specifieke situatie.
  • Het team Klant en Advies geeft ook informatie over de financiering van de ondersteuning van De Noorderbrug. We kunnen u daarom vragen om aanvullende gegevens, zoals een indicatie of een beschikking en ook om informatie van de (revalidatie)arts.
  • U kunt ons ook mailen via onderstaand contactformulier. Stel uw vraag en vermeld hierbij uw naam en indien gewenst uw telefoonnummer. Wij bellen of mailen u dan zo snel mogelijk terug. U krijgt binnen twee werkdagen reactie.

Het contactformulier is niet bedoeld voor reclame. Hier zal ook niet op worden gereageerd.

Stel uw vraag aan De Noorderbrug

Servicebureau De Noorderbrug

Stedumermaar 6
9735 AC Groningen

Postbus 171
9700 AD Groningen
Telefoon: 050 - 597 38 00

Print deze pagina